კრიტერიუმები | 0 – 1 | 2–3–4 | 5–6–7 | 8–9–10 | ||
აზრის ჩამოყალიბება და თანმიმდევრულად გადმოცემა | ვერ აყალიბებს აზრს სწორად | ვერ აყალიბებს აზრს თანმიმდევრულად და ვერ მოიყვანა არგუმენტები | ჩამოაყალიბა აზრი სწორად, მაგრამ ვერ გადმოსცა თანმიმდევრობით. | აზრი ამომწურავად ჩამოაყალიბა, მოიყვანა ფაქტები და არგუმენტები. | ||
კითხვის სწორად დასმა და განმარტებები. | არ იცის კითხვის დასმის მეთოდი. | ვერ სვამს კითხვას სწორად. | სვამს კითხვას, მაგრამ ვერ აკონკრეტებს კითხვას. | კითხვას სწორად სვამს და თან აკონკრეტებს. | ||
ჯგუფურ აქტივობებში მონაწილეობა. | ვერ ახერხებს ჯგუფთან მუშაობას. | მუშაობს დამოუკიდებლად, მაგრამ არ იზიარებს ჯგუფის შეხედულებებს. | მონაწილეობს ჯგუფთან ერთად მუშაობაში, მაგრამ არ არის აქტიური. | ყოველთვის აქტიურია ჯგუფთან მუშაობისას, ეხმარება თანატოლებს. განსაკუთრებით ინკლუზიურ ბავშვს. | ||
მხატვრული და სწრაფი კითხვის ჩამოყალიბება. | ვერ კითხულობს სწორად | კითხულობს, მაგრამ ძალიან ნელა. | სწრაფი კითხვა არ უჭირს, მაგრამ ცუდად მეტყველებს. | ნებისმიერ ტექსტ კითხულობს სწრაფად და მხატვრულად, გაკვეთილს გადმოსცემს სასიამოვნოდ. | ||
ვიზუალური მასალების გამოყენება | ვერ იყენებს დაფას და ცარცს. | არ იაზრებს მასალის ირგვლივ არსებულ ფოტოსურათებს. | ხატავს ტექსტში გადმოცემულ მასალას და წერს დამოუკიდებლად მის აზრს. | იყენებს ფოტოებს ,სურათებს, ი.ს.ტ. დაფას. |
вторник, 20 декабря 2011 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий