вторник, 20 декабря 2011 г.

შეფასების რუბრიკა



კრიტერიუმები
0 – 1
2–3–4
5–6–7
8–9–10
აზრის ჩამოყალიბება და თანმიმდევრულად გადმოცემა
ვერ აყალიბებს აზრს სწორად
ვერ აყალიბებს აზრს თანმიმდევრულად და ვერ მოიყვანა არგუმენტები
ჩამოაყალიბა აზრი სწორად, მაგრამ ვერ გადმოსცა თანმიმდევრობით.
აზრი ამომწურავად ჩამოაყალიბა, მოიყვანა ფაქტები და არგუმენტები.
კითხვის სწორად დასმა და განმარტებები.
არ იცის კითხვის დასმის მეთოდი.
ვერ სვამს კითხვას სწორად.
სვამს კითხვას, მაგრამ ვერ აკონკრეტებს კითხვას.
კითხვას სწორად სვამს და თან აკონკრეტებს.
ჯგუფურ აქტივობებში მონაწილეობა.
ვერ ახერხებს ჯგუფთან მუშაობას.
მუშაობს დამოუკიდებლად, მაგრამ არ იზიარებს ჯგუფის შეხედულებებს.
მონაწილეობს ჯგუფთან ერთად მუშაობაში, მაგრამ არ არის აქტიური.
ყოველთვის აქტიურია ჯგუფთან მუშაობისას, ეხმარება თანატოლებს. განსაკუთრებით ინკლუზიურ ბავშვს.
მხატვრული და სწრაფი კითხვის ჩამოყალიბება.
ვერ კითხულობს სწორად
კითხულობს, მაგრამ ძალიან ნელა.
სწრაფი კითხვა არ უჭირს, მაგრამ ცუდად მეტყველებს.
ნებისმიერ ტექსტ კითხულობს სწრაფად და მხატვრულად, გაკვეთილს გადმოსცემს სასიამოვნოდ.
ვიზუალური მასალების გამოყენება
ვერ იყენებს დაფას და ცარცს.
არ იაზრებს მასალის ირგვლივ არსებულ ფოტოსურათებს.
ხატავს ტექსტში გადმოცემულ მასალას და წერს დამოუკიდებლად მის აზრს.
იყენებს ფოტოებს ,სურათებს, ი.ს.ტ. დაფას.

Комментариев нет:

Отправить комментарий